On taas vaikeeta, kun ei tiijä kuka ystävistä puhuu totta kuka ei. Rehellisyys on kaikist tärkeintä, mut entä jos et tiijä kuka niistä puhuu totta ! 

Kaksnaamast frendii ei kukaa haluu, mut sen voi kuitenki peittää hyvin. Kaksnaamasuuden idea on se et se on sulle niin erilainen, puhuu ihan toista.

Tänään siis kaveri soittaa mulle. Kaverin nimi on Karita. Karita kysyy voinko olla huomenna. Vastaan en voi, koska oon sannan kanssa. Se siellä vänkää vastaan se karita, että eikö kävis. "Voin olla teijän kummanki kanssa, ei haittaa" Mietin hetken, selvä, onhan mulla ikävä Karitaa muutenkin<3 Sanon että varmistan vielä sannalta. Puhelu Sannalle. Ja selviää että Sanna ei todellakaan Halua Karitaa mukaan juhlimaan. Olimme suunnitelleet tätä päivää, siis huomista, Sannan kanssa kuukauden. Pilalle menneet synttärit, päätettiin viettää uudestaan, ihan kaksin. Nyt Karita haluaisi mukaan, ja haluaisi että oltais ihan vain meillä kolmin juteltais. Päinvastoin kuin meidän suunnitelmat. Sanna sanoo jyrkän ei. Mietin miten kertoisin Karitalle joka tulee pettymään. Sanon Sannalle että soittaa sille ja pahoittelee tosi paljon. Sanna sanoo että tietty soittaa, koska ei halua minulle ongelmia jos ei itse tule toimeen Karitan kanssa. Sannan mielestä Karita on niin kaksnaamainen.

Sanna soittaa takaisin minulle, ja kertoo että Karita on erittäin loukkaantunut nimenomaan minulle ja vähän hänellekkin. Mietin että onpa ikävää.

Sitten yhtäkkiä Karitan kaveri, myös minun ja Sannan kaveri, soittaa ja aukoo päätään siitä kuinka tyhmiä ollaan jne. Aliisa Yrittäen pilata meidän suunnitelmat. Sanna siellä ihan ihmeissään ja mykistyneenä.

Sen jälkeen Sanna raportoi tästä minulle. Sitten käsken sanoa suorat sanat, eihän asia hänelle kuulu.

Sitten yllättäen Sanna kertoo, että Karita onkin loukkantunut toisesta syystä. Kuulemma Henni meidän yhteinen ystävä, on kertonut kaikkea kuinka olen haukkunut, ja sanonut etten halua nähdä Karitaa. Olen ihan kauhuissani, se ei todellakaan ole totta. Suutun tosi paljon ja otan heti asian puheeksi Hennin kanssa.

Sen jälkeen Aliisa sanoo vain sekoilleensa ja pyytää anteeksi käytöstään.

Sitten takaisin minun avautumiseen. Henni vilpittömän kuuloisena ihmettelee, ja kertoo ettei se ole totta. Sanoo mitä oikeasti sanoi hänelle, voi näyttää viestit ja lupaa että puhuu totta.

Sitten laitan hennin luvalla, Karitalle kommenttia että mikä tää koko sekaannus on saa vähän selittää tilannetta.

Henni kertoo että Karita oli tänään sanonut että ei voi olla hänen kanssaan, koska on menossa yhdelle kitta kaverilleen. Ihmeissäni sanon että Karita on vinkunut Sannalta koko päivän että pääsisi meidän kanssa. Silloin Henni kummastelee että mitä, sittenhän Karita Valehteli.

 

Sitten en jaksanu tätä seläntakana puhumisen paskarumbaa. Kirjotin Karitalle hirveän litanian että mikä on totta ja mikä ei REHELLISESTI. Samoin kilautin Sannalle, kilautin Hennille ja kerroin tilanteen ja faktat. Nyt puhelin on soinut kokoajan, siellä soittelee Karita. En halua vastata kun on kiireitä muutenkin ollut. Haluan hänen lukevan eka kommentit ja miettivän vähäsen. Soitan illalla takaisin ! 

 

Huhhuh mikä päivä. Aamulla aikasin, 3 tunnin yö unilla, kävin aitaamaan laidunta naapurissa luomutilalla. Sitten ajoin hakemaan tätiäni, mun idolia, yhdeltä paikkakunnalta. Sen jälkeen suuntasin toiselle paikkakunnalle, hakee hevoset toiselta tallilta. Sitten vein hevoset siihen naapurin luomutilalle laiduntamaan. Sitten viritin paimenen. Lähdin viemään tätiä kotiinsa, ja kuvasin hänen hevosia laitumella. Mokkapalaa vähän naamaan ja sen jälkeen kotia. Ja mutsi lähti hakee akkua eri paikkakunnalta taas. Nyt menen vielä tallille naapuriin, laittamaan sähkön toimintaan ja kantamaan vettä joesta. Huoleton on hevoseton voin kertoa ! 

 

Sain vihdoin kulmien nypintään ajan varattua ! Ja sain uuden idean mitä teen hiuksille, huomenna sitten kampaajaa varaamaan. ^^ mutta nyt tallille :) 

 

Erica^^