Alan vihdoinki olee parempaa päin. Otin niskatuen pois, polven mustelma nyt on vielä, ja häntäluu särkee pitkään istuessa. Selvisin yllättävän vähällä noista, ratsastusonnettomuus sekä mopokolari samana päivänä huhhuh. Mulla on ihan varmasti taas suojelusenkeli ollut mukana =) 

No mut tota juu tän päivän saldo. Kävin kampaajalla, nyt sitte lyheni hiukset muutaman centin, tuli alta ihan mustaks ja päältä ihan blondi. I like it (: Vielä en räpsi kuvia kun on ihossa kiinni tota mustaa väriä, ja toistaiseksi takaa vähän harmaan sävyinen. Kuulemma ekan pesun jälkeen homma hanskassa. Muutenkin tuppaa kyl vähän kampaajalla aina käymää nii että ne laittaa kaikki tököttejä täytee ja kaikki hiukset menee niin järjestelmällisesti ja kestää että hiukset asettuu.  Joten huomennahan sen itse tuloksen näkee.

Nyt meni kuitenkin tämän päivän blogi vähän harhailuun. Piti kirjoittaa taianomaisesta illasta mikä meille on tänään tulossa (::

Eilen katselin telkkaa, tuli mielenkiintonen ohjelma levitoinnista. Kiinnostais ihan sikana tietää miten se on mahdollista. Uskon että se on silkkaa taikaa vain.  Tulostin itselleni meditoinnin ohjeet, pitää illalla kokeilla. Meditointia oon kuitenki jo pidemmän aikaa täs harkinnu ja nyt tuntuu siltä et oon varmaan valmis siihen. Jos Elsa ilmestyy tänne, niin eiköhän sitten spiritoida ja taroilla myöskin.

It's a kind of magic
It's a kind of magic
A kind of magic
 

Voinhan myöntää, että ennen olin häijy,
Turhaan noidaksi he eivät kutsuneet,
Mutta enää sellainen
Paha velho ole en,
Mä kadun ja vaihdoin asenteen,
Juu,
Niin!

Ehkä himpun verran tunnen taikatemput
Olen homman sen mä aina hallinnut

Tässä kohtaa naura et
Jos jotain tarvitset
Sielut surkeat multa avun saa
 

Erica^^